dinsdag 12 november 2013

# KORTING


IK HEB EEN FILMPJE VAN MIJN 11 NOVEMBER LOOP EN DAARNA IK HEB EEN KORTING VOOR JULLIE.

IK HOOP DAT JULLIE HET LEUK VINDEN.  :)
IK HEB WEER EEN KORTING VOOR JULLIE EN DEZE KEER IS HET:FRONT RUNNER


Vans
Herschel Supply
CONNECT CARD
 AANTREKKELIJK SHOPPEN EN SPAREN
 SPECIALE KOOPAVONDEN
 EERSTE KEUS TIJDENS DE UITVERKOOPVRAAG JE CARD GRATIS AAN!
  • K-swiss
  • bjorn borg
  • Rocawear

Sneakers, tassen, jassen, snapbacks & accessoires online

Op zoek naar de nieuwste New Balance sneakersMitchell & Ness snapbacks of Animal Print collectie? Naar welke fashionable street- of footwear je ook op zoek bent, op de website van Front Runner vind je het grootste en meest overzichtelijke aanbod van de beste merken op het gebied van sneakers, trends en fashion. Gratis retour, ruilen binnen 100 dagen, achteraf betalen tot €300 en 10% korting voor CJP-pashouders… Daarnaast ben je altijd van harte welkom in een van de tien vestigingen in Nederland. Hoe dan ook: met Front Runner ben en blijf je streetwise! 
Lees meer »

Geen opmerkingen: