vrijdag 25 oktober 2013

Eerste Blogpost


 Hallo.
Vanaf nu probeer ik iedere dag iets te schrijven  bloggen.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden.


Hallo.

Vandaag begin ik met het schrijven van een Mode blog.
Hier schrijf ik allemaal dingen over mode,fashion en dat soort dingen.

Ik zelf gebruik het meeste Mascara en Eyeliner.
Nou ja dit was even wat info over mezelf hier komen de echte Tips en Tops.


Nagels.


4892b21dee22e8db305c693270830828
Hier zijn wat leuke ideetjes:
nagels
sterke nagels

Citroensap
Citroensap bleekt, het maakt je nagels schoon en witter, maar ook wordt er gezegd dat het je nagels sterker maakt! Dagelijks een badje van citroensap gemixt met een beetje melk kan ervoor zorgen dat je nagels sterk worden.


P.s. Elke dag komt er ook een handig filmpje over mode bij 



3 opmerkingen:

cap zei

Heel goeie tips! graag meer!

Unknown zei

Leuk Toni! Ben benieuwd naar de volgende tips!

herma

Blanca zei

komt eraan er komt elke dag 1 tip en 1 filmpje of link naar een website